SKRIVET: 2010-02-10, kl 07:18:29 | PUBLICERAT I: Hanna

Dagens outfit

Godmorgon!

Var så trött imorse att jag tryckte på snooze om och om igen, tills jag insåg att jag måste upp! Inte bra.

 

Idag ska jag till skolan, sen hem direkt och plugga inför kemi prover, väldigt viktigt.

 

Dagens outfit:


Hinner verkligen inte ta någon bättre bild... Jeanstights från GinaTricot, Tshirt från Monki och munkjackan är från BIKBOK.

Ha det bra!

kexchoklá


sjukling

svar: mmm... jag vet, har oxå smsat med mig. men har inte haft tid att prata med dig. vi kan väll ringa varandra ikväll? kanske.... :S



jaaa... jag ska försöka att krya på mig;)



men vi ringer varnadra sen.



många sjuk kramar<3 :D



PUBLICERAT: 2010-02-10, 13:10:07 | URL: http://liasblogg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: