SKRIVET: 2010-02-06, kl 21:06:54 | PUBLICERAT I: Hanna

Festival

Jag älskar ju melodifestivalen, så därför har har jag skrivit lite om varje artist. Enjoy!

Ola -
Ganska bra låt, inget märkvärdigt. Kanske ingen hit i Eurovision song contest, men den kommer nog komma långt i Sverige! Men snälla, kan någon lära honom att dansa?


Jenny Silver -
Oj, menar hon allvar? Låten var allmänt dålig, hela framträdandet stod hon stilla i något som skulle föreställa kläder och smeker sig själv samtidigt som hon viskade något som skulle föreställa sång.


Linda Pritchad -
Den här låten skulle funka bra i Eurovision song contest, men hon är ju helt okänd. Dock tycker jag att hon ska gå vidare, även om låten inte är rikigtikt i min smak.


Pain of salvation -
Lugn och fin låt, gillar! Dock tror jag den skulle hamna på plats 20 eller något i EuroVision song contest, tyvär. För lugn och vanlig liksom. Den får liksom inte ”sving”...


Anders Ekborg -
Typisk låt som okcså skulle passa i Eurovision song contest! Power balad, men lite rock i, typ. Lite musikal stuk också. Dock förstod jag inte riktigt innebörden av texten riktigt...


Jessica Andersson -
Vacker bald, vacker tjej, vackert framträdande, me like! Hoppas verkligen att låten går vidare! Riktig vinnarlåt


Frispråkarn -
HipHop har aldirg hört hemma i melodifestivalen och kommer aldrig att göra heller. Låten gillar jag inte så mycket, men hiphop är ju inte min grej heller. Så jag kanske inte ska säga så mycket...


Salem Al Fakir -
SVT sparade det bästa tills sist! Bra och mysig låt, jag gillar den! Unik, samtidigt som det är något man känner till, vilket är väldigt bra! En potentiell vinnare. Tror jag.


alex

jag kan lära snyggingen dansa :P<33



PUBLICERAT: 2010-02-07, 10:58:46 | URL: http://alexjustme.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: