SKRIVET: 2010-02-16, kl 19:40:17 | PUBLICERAT I: Hanna

Fettisdagen

Hej!
Idag är det Fettisdag och här hemma har ha laddat med några stora selmor. Mums! Mamma har gjort egna, och snart tror jag att jag ska sno en och äta, hi hi.

Imorse funkade, som sagt, inte bloggen, men nu funkar allt osm vanligt igen, skönt. Idag har jag sett på film (Die valle) och målat papperskorgar (don't ask why). Kände att det gick väldigt bra, för det var ju inte så att någon råkade måla på ett skåp, och det var ju ingen som gick grön färg i ansiktet. Nej, nej. Hur som hällst var det ju en väldigt rolig och lite udda bildlektion! Efter skolan letade jag och Sandra praoplats, utan någonvidare framgång direk. Sedan stressade jag för att hinna till teatern som började tidigare än vanligt.

Nu blir det semlor!


kim

eller hur :D



PUBLICERAT: 2010-02-16, 20:25:42 | URL: http://kiimblombeerg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: