SKRIVET: 2010-02-09, kl 19:16:25 | PUBLICERAT I: Hanna

Improvisation

Hemm från en lagon jobbig skoldag och en rolig teaterlektion! Idag hade vi 2 inställda lektioner, så vi slutade en timme tidigare. Jag gick hem till Towe och sedan följdes vi till stan, där jag skulle på teater. Åh, jag blir alltid glad efter att jag varit på teatern! Idag improviserade vi en del, blandannat så gjorde vi e väldigt rolig och lite svår lek. Man var 3 personer på scen, en av dem var "experten" som pratade något annat språk (låtsasspår alltså), en tolk och en reporter/programledare. Programledaren ställer frågor till experten, tolken översätter och det blir massa knas och roligheter!

Nu blir det middag och lite TV innan jag (kanske) tar fram lite plugg. Ha det bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: