SKRIVET: 2010-02-25, kl 14:39:31 | PUBLICERAT I: Hanna

Kallaste vintern på 44 år

Hallå!

Morgontrött som jag är försov jag mig i morse, 1 timme, och hann inte blogga innan jag rusade iväg till skolan. Duktigt.
Skolan var helt OK idag, slutade 13.25 som vanligt på Torsdagar, vilket är behövligt eftersom jag har ett svenska prov imorn som jag måste plugga till. Men det känns ganska lugnt med det ändå.
Börjar tänka att håret inte blev så tokigt ändå. Tyckte ju att det blev för ljust, men det kankse bara är att jag måste vänja mig. Det var ju trots allt 1½ år sedan jag var ljusblond sist!

Nu ska jag ta ett varmt bad, läsa "ökenblommans återkomst" (som för övrigt är en underbar bok som är väldigt läsvärd!) och sedan plugga svenska, och franska också för den delen...

Visste ni att den här vintern är den kallaste här i Umeå på 44 år? Jo, nu är vi uppe i 75 dygnet med minusgrader utan uppehåll.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: