SKRIVET: 2010-02-06, kl 14:01:38 | PUBLICERAT I: Hanna

Livet är inte lätt

Hejsan!
Idag kom tvillingarna, Isaks kompis/våra grannar på besök och spelade lite TVspel. Tänk så mycket SuperMario kan betyda för ett par killar i 4-5 års åldern! He he...

Idag har jag slappat, städat lite och sett på Agnes Cecilia (för andra gången). Ikväll blir det melodifestivalen och popcorn, jag hejjar på Darin! Vet dock inte om han ska tävla ikväll. Får kolla upp vilka deltagarna är! För er som inte vet är jag ett melodifestivalen freak. Jag har stenkoll på alla vinnare som vann vlika år och hur gåtarna går. Säg en låt och jag säger vilket år, och vilken som sjöng den i melodifestivalen!

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och ta på mig lite kläder (jag sitter i mjukisbyxor och tshirt) och kanske gå ut ett tag, Jullan är i Övik, så jag får väl ringa någon annan männsika, för jag tänker inte sitta och daga ensam hela dagen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: