SKRIVET: 2010-02-22, kl 07:38:15 | PUBLICERAT I: Outfits

Och så var det Måndag igen

Hej hej!

Igår kväll kom jag hem från Östersund. Och jag måste erkänna att - att trots att jag har världens absolut bästa farmor i hela världen - så är det "borta bra, men hemma bäst".

 

Nu är det vecka 8 och halva sverige har sportlov. Själv får jag vänta 2 veckor till på ledigeheterna... Alex från Flen har kommit upp och jag ska träffa henne idag! Å vad jag har saknat dig!
Andra viktiga saker att komma ihåg den här veckan är att jag ska klippa (och göra slingor!) mig på Onsdag, svenksa prov på Fredag och halvdag på Tisdag. Vilket innebär att jag skutar 12! Vekcnas tummen-upp altså!

Dagens outfit:

Notera inte klädhögen ibakrunden, Tack!

Juste, veckans horoskop från fejjan, det brukar faktiskt stämma lite!
Du är inne i en period när dina drömmar och visioner för hem och familj fortsätter att ta mycket av din tid i anspråk. Att kunna expandera och uppleva högre livskvalitet ligger dig varmt om hjärtat, och kanske kan detta uppnås om du blir mer kulturellt medveten. Går du i flyttankar är detta en bra tid att göra allvar av dessa, men du kan lika gärna arbeta på att höja värdet på den bostad du redan äger. Det är värt att lägga lite pengar på att skapa en positiv transformation i hemlivet. Det skulle vara till din fördel nu om du kunde arbeta mer hemifrån, kanske för att du också känner en rastlös längtan efter mer utrymme och större frihet. Bli inte förvånad om du får långväga besök.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: