SKRIVET: 2010-02-05, kl 17:33:35 | PUBLICERAT I: Hanna

Fika

Tjenixen!

Skola idag - Engelskaprovet gick bra. Efter skolan gick jag, Sandra och Linn på stan, fikade på Barista, eftersom vi lyckades missa bussen. Bra gjort!

 

När vi satt på Barista med varin latte "råkade" jag säga till Linn att det är bra med bilder, eftersom jag bloggar, så jag fick en fotograf som sedan förföljde mig och Sandra resten av tiden vi gick på stan. Fotografen (Linn, för de tröga männsikor som fortfarande inte fattat) filmade även oss en held del! Dem får ni se senare.

 

Enjoy!


Jag & Sandra, ser ni att vi har radat upp våra sockerpaket?


Mycket socker...!

Söt latte!


linn ;)

hahah ^^



PUBLICERAT: 2010-02-05, 17:51:41 | URL: http://linnlundmaark.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: