SKRIVET: 2010-01-08, kl 18:30:16 | PUBLICERAT I: Hanna

En liten lista...

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Hm... Jag var 4 år och en väldigt stolt stora syster ;)

Vad gjorde du för ett år sedan?

Hade gått min första termin på högstadiet. Coolt. Sen så började i den teatergruppen jag går i nu. Färgade håret brunt.

Fem snacks du gillar?

Vindruvor, Dumlelakris, sourcream chips, lösviktsgodis och choklad!

Fem sånger du kan hela texten utantill?

I'm yours (haha), Poker Face, I wan't you back, Främling (ehe..) och If I were a boy.

Fem saker du skulle göra om du var miljonär?

Köpa massa skor, spara till framtiden, ge till min familj, köpa mer skor och så skulle jag nog köpa kläder ;)

Fem dåliga vanor?

Äter mycket godis är en väldigt dålig ovana. Någon fler dålig vana kan jag inte komma på.

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?

Haremsbyxor...

Fem favorit leksaker?

Leksaker? Kan man räkna datorn? Mobilen? Mina kompisar?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: