SKRIVET: 2010-01-20, kl 20:25:31 | PUBLICERAT I: Hanna

Gamla Tider



1:a bilden: fr vänster: Julia 11 år, Hanna 10 år (jag), Evelina 11 år.
2:a bilden: Hanna (jag) och Evelina på ett litet hörn...

Läs: Halloween 2006

Ja, såhär såg altså jag, Julia och min dåvarande bästakompis Evelina ut när vi skulle ut och spöka på halloween kvällen år 2006.

Bilderna hittade jag när jag tittade på min jäätte gamla hemsida som jag och någon kompis gjorde long time ago. Tydligen (vilket jag inte fattade då) var det någon slagt blogg jag hade.

Såhär skriver jag den 18:e November (2006):
Visst trodde man att det skulle bli en rikdigt vinter i år! Men nu i mitten av November börjar det slaska... Och halt är det också! När jag red min medryttarhäst Mumselina så red vi ute, och det var ju jätte halkigt! Men jag hoppas verkligen att det kommer mer snö, och att det blir lite kallare! Och appropå något helt annat, vad sks alla göra på jullåvet? Jag ska fira jul hoss farmor och farfar, nyår hemma, sen hoppas jag på att få någon plats på ridskolan jag står i kö på! Jag får det närsom hälst nemligen... komentera och skriv vad just DU sak göra på Jullåvet!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: