SKRIVET: 2010-01-04, kl 11:27:28 | PUBLICERAT I: Hanna

Godmorgon, godmorgon i kööör

Jag måste två av de sjukaste vännerna i världen! Ha ha! När jag gick upp så säger min bororsa att Alexandra har ringt (äntligen har du kommit till Umeå!!). En minut senare ringer Alex och Julia och skriker: "Haaaaannaaaaaaa ääääärr duuu vaaaakeeen!?". Ha ha! Sen säger de att jag bara mååste kolla på min mobil. Eftersom jag hade varit aken i två minuter hade jag ju inte kollat den. 23 nya meddelande. Från Julia och Alex. Hahahha!

 

För er som inte vet är Julia min kompis som jag träffar typ jämt, och Alex bodde här förut. Då gick vi i samma klass och var jätte bra kompisar, men den dummern flyttade till Flen (av alla ställen) så nu ses vi tyvvär inte så ofta. Så det är jätte kul när hon har kommit upp nu!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: