SKRIVET: 2010-01-19, kl 18:49:19 | PUBLICERAT I: Hanna

Hemma! ♥

En dag närmare våren. Yes!

Ännu en dag i skolan, idag gjorde vi inge särskilt förutom att jag och några fler i klassen började på ett litet "projekt" på bilden. Vi ska måla tavlor och göra skolkoridorenrna lite roligare! Jag har massor av idéer. Idéer har jag även till pjäsen vi ska påbörja nästa vecka på teatern. Idag gjorde vi små inprovisations övningar, och så gjorde vi en ankät om... lite allt möjligt. Vi har gjort den förut, men det tjocka häftet måste man tydligen göra två gånger.

Nu ska jag stoppa lite mat i magen och sedan tror jag att jag ska gå en liten promenad. Härligt att få sträcka ut benen efter en lång skoldag!


LillHanna Idag :) Fotad av smygfotaren Isak (ha ha!)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: