SKRIVET: 2010-01-07, kl 19:34:35 | PUBLICERAT I:

KnasFnas - Avsnitt 1

Jag och Alex fick en väldigt bra idé igår... Vi gjorde 5 korta filmer/avsnitt med superhjälten KnasFnas (jag) som bekömpar superskurken StorFot (Alex). En gång i veckan lägger jag upp ett avsnitt. Jag har gjort en kategori där alla avsnitter kommer att finnas, så bli inte orloliga om ni missar ett avsnitt!

Jag kan berätta lite om KnasFnas. Han/Hon är lika dum i huvudet som han/hon är strak. Hans/hennes bästa vapen är en hårtork, som dock inte alltid funkar... Hans/henns ärkefiende är Storfot, en elak superskurk som försöker besegra Knasfnas, av någon okänd anledning.



TWINS

va kul =)



PUBLICERAT: 2010-01-07, 20:12:45 | URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: