SKRIVET: 2010-01-31, kl 20:46:01 | PUBLICERAT I: Hanna

Ont i halsen

Tjenixen!

Nu är jag hemma från Julia och ska ta lite varmt te (med honung) och äta bullar. Jag har fått jätte ont i halsen nu på kvällen, får hoppas att det går över tills imorn. Jag har sällan ont i halsen länge, däremot när jag väl får det blir det väldigt "allvarligt". Jag kan gå från helt frisk till helt uppsvullen på 1 timme. Några gånger har det tillochmed hänt att jag inte kunnat andas. Låter som allergi? Jag, vet, men det är det inte. Får hoppas att det inte är något sånt nu.

Juste, har ni läst om Lias dröm? Inte? Gör det då! KLICKA


alex

ja de vore super kul ska prata med mina päron på riktigt :P <33



PUBLICERAT: 2010-01-31, 21:32:51 | URL: http://alexjustme.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: