SKRIVET: 2010-01-15, kl 16:43:42 | PUBLICERAT I: Hanna

OTURSDAGEN

Hej hej!

Idag har det värkligen varit min otursdag! Jag glömde mobilen hemma (hur kunde jag!?) men på något sätt lyckats överleva ändå, sen så missade jag bussen hem. Jag åker ju från skolan till stan för att byta buss, och när jag åkte på den första bussen möter jag min buss hem! På den bussen skulle Jullan hoppa på och sen skulle jag följa med henne hem, men nu har jag ju ingem mobil så det visste ju inte hon! Så jag fick vänta på stan i 45 minuter... Som tur var träffade jag Lovisa, lånade hennes telefon för att ringa till mamma och be henne ringa Julia (eftersom jag suger och inte kan hennes nummer i huvudet) och så bestämde vi oss för att fika på Waynes. Jag hade bara några 1-kronor så jag skulle betala med kortet, och då funkar det inte! Hon sa att antingen var det fel på kortet eller så hade jag slut på pengar. Men jag är 100% säker på att jag har flera 100 på kortet! Och det funkade ju igår...

Dålig fredag...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: