SKRIVET: 2010-01-18, kl 16:05:55 | PUBLICERAT I: Hanna

PANIK!

PANIK LYCKA PANIK LYCKA Så känner jag just nu! På båg till bussen från skolan tappade jag min mobil! Jag fick springa till bussen för att hinna, och jag tror att jag tappade min mobil då! på bussen lånade jag en jätte snäll tjejs mobiltelefon för att ringa till mamma och berätta vad som hänt.
Och eftersom pappa jobbar väldigt när min buss så bad mamma honom att köra förbi busshållplatsen för att söka efter mobilen. Nu är jag hemma och det första jag gjorde när jag kom hem var att fråga mamma om hon hade hört något från pappa. Och vet ni? Han hittade mobilen! Åh jag har nog aldrig varit såhär glad! Just nu är pappa fortfarande på jobbet, men ikväll så får jag tillbaka den.

Nu blir det TV, fika och sedan dags för ridning! ♥


sandra

hahaha lovisa hittade den ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: