SKRIVET: 2010-07-12, kl 11:35:40 | PUBLICERAT I: Outfits

Godmorgon




Godmorgon solstrålar! Nu har jag sovit ut ordentligt, det var behövligt kan jag lova. Idag blir det kanske en tur till Julia. ÅÅÅÅ vad jag har saknat den lilla token! Vi träffdes igår och det var så kul att få prata med dig! Vi planerade lite inför resan till Flen. Som jag kanske sagt tidigare så ska jag och Jullan till våran kompis Alex som av någon anledning bosatt sig i Flen. Sist jag träffade henne var när hon fäljde med till Hemmavan på påsklovet. Åh jag längtar ihjäl mig!

Shorts Levis 501, linne H&M, bandeau H&M.


towa

shit vad söt du är!



PUBLICERAT: 2010-07-12, 12:17:21 | URL: http://towas.devote.se
Alex

jag saknar efer er såååå mycket de ska bli otroligt kul att ni kommer!!!!



Ja du vem vet varför jag flyttade hit vi kan bara skylla på min pappa!!



<3<3<3<3<3



PUBLICERAT: 2010-07-12, 15:03:18 | URL: http://alexjustme.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: