SKRIVET: 2010-07-10, kl 17:22:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nu är jag konfirmerad!

Oj, nu är jag konfirmerad. De 3 ½ veckorna jag varit på läger har gått så fort, även om det känns som om jag kännt alla härliga männsikor jag träffat i en evighet! Idag var konfirmationen på Tegskyrka och det gick jätte bra, nu är jag hemma men klockan 8 ikväll ska jag tillbaka. Imorgon kommer vi att städa och hålla på, men efter det är lägret slut på riktigt.

AAAHHH! Jag kan inte förstå att lägret är SLUT! Ja kommer att sakna alla sååååååå mycket! Tur att facebook och MSN finns.

Idag efterkonfiationen har jag ätit middag med familjen hos mormor och morfar och fått lite presenter. E über snyggt silverkors att hänga runt halsen som jag önskat mig + några böcker. Justja, kameran också, som jag fick innan lägret. Här kommer bilder från dagen.

 


'




Sådärja, imorgon visar jag bildr från hela lägret.

(om någon av dem som är på bilderna inte vill vara medd får ni säga till så att jag kan sudda över ansikena).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: