SKRIVET: 2010-07-10, kl 19:06:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Utmaning

Blev utmanad av TOWA och tänkte att bäst jag gör det innan jag glömmer bort!

Så här går det till:
- De som blir utmanade ska skriva sex sanningar om sig själva i sin blogg och samtidigt berätta om reglerna i spelet. 
- När de genomfört utmaningen ska de välja sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort ska man skriva en kommentar åt dem för att låta dem veta att de är utmanade och ska läsa ens egen blogg för mer information.

 

6 saker ni inte visste om mej...
-
Jag har gått i Brottning, men det var verkligen inte mig grej..
- Jag och Julia (om ni läser min blogg vet ni nog vem det är) har varit kompisar sen jag var 7 år ungefär.
- Jag har bott i Västerås i 6 år.
- Mina favoritämnen är svenska och bild dvs alla andras hatämnen.
- När jag var liten var jag jätte busig, hoppig och "springig". Nu är jag världens klumpigaste.
- Jag är kung på hopprep! Förut var jag aaaas bra, nu vet jag inte riktigt.

 


Anna

Är du hemma nu alltså?! Måste träffas... En av killarna på bilden i förra inlägget, Viktor, går i min parallellklass. (om jag nu inte tagit fel)


Anna

Svara på mitt sms! Jag vill gå på stan på måndag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: