SKRIVET: 2010-06-20, kl 10:59:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

gästbloggning

godmorgon alla hannas läsare, lia här.

hanna har ju bett mig att blogga åt henne. så jag tänkte att jag skulle passa på!^^

ja, vad finns det egentligen att berätta. Jo juste, hanna ville bara säga att hon har det väldigt bra. Vi smsar lite gran då och då, bara för att få höra vad hon gör, hur hon mår också.

Var det någon av er som såg bröllopet igår? jag gjorde det och jag tyckte att det var jätte fint. Viktoria hade en jätte fin klänning, och finns det någonting att säga om tårtan? tårtan vägde 250 kilo och var 333 cm hög.

ja, jag ´har väl inte så mycket mer att säga. Jag hoppas att ni får en bra dag, men massor av sol!

titta gärna in på min blogg

/ lia





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: