SKRIVET: 2010-03-14, kl 17:14:37 | PUBLICERAT I: Hanna

Äntligen!




Hallojsan!

Nu har jag äntligen flyttat på min fula garderob jag har haft stående i mitt rum (tom) alldeles för länge. På bilderna högst upp ser ni skilnaden, före och efter. Nu känns rummet dubbelt så stort och mycket luftigare! Dock tycker jag att den väggen ser väldigt tom ut. Tänkte att jag skulle kunna sätta upp någon stor och fin tavla, eller något annat skojj. Kanske ska jag låta Lia göra en till tavla åt mig? Vet föresten inte om jag visat hennes tavla hon gjort åt mig... Har jag det? Jag kasnke får ta och visa den någon gång.


julia

jag tycker faktiskt att det var en jätte fin tavla! :( Men vi kan väll sätta upp några kort på dig och mig och alex? mabye....? det skulle vara jätte kul! Du vet ju sånna där tavlor som är 3 stycken ramar i hopsatt till ett?... en sån skulle vara jätte fint där... ;)



PUBLICERAT: 2010-03-15, 14:55:34 | URL: http://liasblogg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: