SKRIVET: 2010-03-10, kl 18:35:30 | PUBLICERAT I: Hanna

Borta bra men hemma bäst?

Tjenxien alla glada där ute!

Även om jag, min familj och Lia har haft det toppen, super bra i fjllen, så tror jag att det stämmer med "borta bra men hemma bäst". Som ni märkt har jag mobilbloggat 1 gång om dagen, eftersom jag inte har haft tillgång till internet.

 

I Umfors, 2 mil från Hemmavan , ligger våran stuga. Vi har åkt lite skoter, spelar massa spel, åkt slalom och gjort lite annat skojj. Igår när vi åkte slalom, som sagt, gick det väldigt bra för både mig och Jullan. Vi åkte våran lilla egna bana i skogen. Förutom att Lia krockade i lite träd, jag fastnade med skidorna mellan två träd och att båda två sjönk igenom snön och gjorde en och annan vurpa gick det bara bra.

 

Bilder kommer jag lägga ut senare tror jag, men just nu bjuder jag ändå på några pics:

stugan

 


2 galna tjejer i deras bästa dagar


Dagens outfit

Lillbrorsan snömular Lia

 


alex

förlåt om jag tjatar men ville du att jag skulle följa med dig på påsk lovet?



många kramar från flen <333



PUBLICERAT: 2010-03-10, 19:13:06 | URL: http://alexjustme.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: