SKRIVET: 2010-03-23, kl 20:06:33 | PUBLICERAT I: Hanna

Min Tisdag

Halloj! :D

Jag har ju inte bloggat "ordentligt" sen imorse, så jag tyckte att det passar bra att jag gör det nu. :)

Hur min dag har varit? Hm... Ja, den har varit ganska bra faktiskt. Fint väder. :thumbup: Var som sagt hos tandläkaren idag, inga hål eller andra dåliga saker hittades. Måste erkänna att jag har lite tandläkarskräck, även om jag vet hur fånigt det låter. Nej, det finns trevligare saker än att något står med ens fingrar i munnen.

Efter skolan träffade jag Anna och Elin på stan. Vi kikade lite i affärer och jag köpte fina tights på BIKBOK. På teatern hade vi genrep, det gick väl ganska bra. Jag längtar tills på Lördag, när det är uppspelning!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: