SKRIVET: 2010-03-31, kl 17:08:36 | PUBLICERAT I: Hanna

Nu har jag påsklov!


Hallå Hallå!

Sista dagen i skolan är avklarad, utv.samtal liksaså :). Det gick ganska bra, som väntat altså. Annars var det som vanligt på skolan. Till lunch var det påskbord (rester från jul-brodet skulle jag tro) och till min glädje fanns gravadlax och "lax-sås":D.

Efter skolan for jag och Towe till stan och njöt av det underbara vädret. Vi åt lite glass, årets första mjukglass!
Pricken över i:et, gräddet på moset och knorren på krisen var väl att häst&ryttare låg och väntade på köksbordet när jag kom hem. Juste, en annan nyhet är att fångarna på fortet strtar igen! Nostalgi på hög nivå.

Med andra ord, dagen har varit toppen!



Ellis

Vad skönt! Lov är alltid skönt, själv är man ledig fram till söndagen.



PUBLICERAT: 2010-03-31, 18:02:06 | URL: http://ellisu.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: