SKRIVET: 2010-03-22, kl 13:38:38 | PUBLICERAT I: Hanna

PraoPlats fixad

Hallå där!

Imorse när jag kom till skolan fick jag en glad överraskning, vi hade halvdag! Inga lektioner efter kvart över 12, och eftersom att vi har ett långt hål där mitt på dagen slutade vi 20 över 10. :D Galet skönt!

Jag for in till stan, och passade på att leta praoplats. Ha ha, jag var nästan desperat ett tag! På vissa ställen är det upptaget, på vissa måste man vara lite äldre, på vissa finns det för lite att göra och på vissa ställen tar de helt enkelt inte emot praoelever. 

Men allt fixade sig när jag gick inte och frågade på skoaffären Bianco. Inte helt fel att få jobba i en skoaffär i en vecka! :)


anna

härligt! jag messar imorgon...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: