SKRIVET: 2010-05-11, kl 07:28:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godmorgon

Hejsvejs. Idag är det Tisdag, vi ska se på Grubberevyn med klassen och sluta efter det, jag ser faktiskt fram emot det! Altså att se revyn.

Jag skrev ju inget igår på bloggen, så lite uppdatering bara. Alex från Flen var i Umeå men tyvvär kunde hon inte följa med till Julia som det var tänkt. Istället fikade vi på stan, mysigt! Vi planerade även min och Lias kommande resa ner till Södra delen av landet för att hälsa på Alexandra i sommar. Å vad jag längtar, kommer att bli så galet roligt!

Nej, nu ska jag inte babbla mer, känner att jag inte har någon bra "skrivdag".


Jessica

Ja alltså det är ju inte väldens grymmaste tider men pengar som pengar :)



PUBLICERAT: 2010-05-11, 18:28:39 | URL: http://sofuckingreal.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: