SKRIVET: 2010-05-04, kl 16:00:37 | PUBLICERAT I: Hanna

GRATTIS LILLEBROR


Samuel är grym på studsmatta!

Heeeeeeeej, idag fyller min lilla lillebror 12 hela år!! Men för mig kommer han alltid att vara en liten skitunge, he he.

 

Idag har jag, Towa, Towe och Lovisa "gått en promenad" och spelat basket. Ganska bra med teamvecka ändå :)
Nu ska jag ta det lugnt framför TV:n, sen ska jag plugga lite tror jag.


amalia

gud vad fin din blogg är, jag kände absolut inte igen mig, jag ba, vad är detta för blogg? men jätte fint, gud vad du kan, nu ser bloggen mycket proffsigare ut. haha, nu ser jag att det inte är du som gjort designen, men det var ändå jätte fint <3



PUBLICERAT: 2010-05-04, 21:19:18 | URL: http://byamalia.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: