SKRIVET: 2010-05-18, kl 17:53:03 | PUBLICERAT I: Hanna shoppar

Grönt gräs + shopping



Grönet är gräs. Hade jag tänkt att skriva, så fel det kan bli, ha ha! Har varit på ganska bra humör idag , skulle kunna bro på att sommaren äntligen är här! På sommaren vaknar jag liksom till liv. Älskar den friska luften av gräs och blommor (kan tänka mig att alla pollenallergiker hatar mig just nu) och dessutom är det ju härligt att inte behöva gå hem från skolan i mörker.

Juste, bytte till en större storlek på de där bh-tuptopparna från H&M. Tyvvär fanns inte rosa/vit i min storlek så det fick bli en vit/svart iastället. Hittade även det perfekta sommarlinnet för 80kr. Grönt och fint.

Nu ska jag finslipa tekningläxan lite, sen ska jag nog ut lite. Ikväll kommer farmor, btw. Hare bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: