SKRIVET: 2010-05-16, kl 21:11:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jogging med Julla i Kulla


-Taggad!


-Ehe.. Ja, vi joggade. Ibland.


-Jogging? I SANDGROPEN?


-Hopp i sandgropen.


- :)


-Hanna jag hittade en båt, ska vi segla hem? Nej Julia, jag avstår.

 


-Nu vet alla exakt vilka som varit här.

Nu ska jag ta en dush efter min och Julias joggintur. Fast det blev inte så mycket joggande, vi fotade mäst varann. Finns även massor av filmer (som kanske borde glömmas egentligen) också som kanske kommer upp på bloggen.


Madde

Härligt. Verkar som att det varit bra väder i många delar av Sverige denna helg :) kram



PUBLICERAT: 2010-05-16, 21:34:51 | URL: http://maddisenj.blogg.se/
Secondhand

svar: Hej, skorna väger ju mycket p.g.a den tjocka klacken så jag gissar på runt 75 kr om inte mer, men du kan få dem för 230 kr (frakten inräknad) om du köper dem nu, för det finns 2 andra som också är intresserade men har ej gett dem detta erbjudandet än! Hör av dig till min mail snarast om du vill köpa dem! Mvh C



PUBLICERAT: 2010-05-17, 17:12:44 | URL: http://secondhandforu.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: