SKRIVET: 2010-05-01, kl 11:37:11 | PUBLICERAT I: Hanna

Maj


I brist på bilder lägger jag upp 2 bilder från igår.

Godmorgon! Nu är det Maj, men tydligen håller inte vädret med om att det borde var sol och 15 grader varmt. Nej, nej, igår snöade det och idag är det grått och trist.

 

Igår hade jag tänkt att gå på majbrasan i byn, men istället var jag hemma hos Johanna. Hon, jag, Amanda och Felicia såg på "The rest stop" och på "The hangover". Även om jag sett "The rest stop" tidigare blev jag skiträdd och missade nog 3/4 av filmen. Som vanligt när jag ser skräckfilm villsäga. :)


Anonym

håller med,jobbigt med vädret, de borde vara sommar nu! ;)



kolla in min blogg. Släng gärna in en kommentar!



PUBLICERAT: 2010-05-01, 17:29:53 | URL: http://maggik.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: