SKRIVET: 2010-05-24, kl 21:31:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Uppdatering:


-I brist på bilder får ni denna som föreställer min lilla hårboll :).

Hejsan era små smurfar där ute! Har varit pinsamt dålig uppdatering idag, det har väl bara berott på att jag har varit lite trött. Slutade halv 11 och efter en lite snabbis på bibbland for jag hem. Gissa vad jag gjorde. Jag SOV!

 

På ridningen red jag Jackpot och det gick rätt så bra. Vi red ut i skogen och i början var han seg som sirap, men i galoppen sprang han på jätte bra. Å vad härligt det är att bara galoppera på en sandväg! (En nackdel är ju att sanden yr upp i ögonen, näsan och munnen...). Nu ska jag fika lite, hörs snart!


michaela

absolut :) allt bra?



PUBLICERAT: 2010-05-24, 22:10:17 | URL: http://mauritzson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: