SKRIVET: 2010-05-13, kl 23:21:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Uppdatering:

Oj, oj, oj! Väldigt länge sen jag skrev, dags för lite uppdatering känner jag.

Idag har det varit 20+ (anledningen till varför jag inte bloggat) och jag har spenderat dagen utomhus för det mästa. Hoppat studsmatta, cyklat (på min "nya" cykel!!! ...som jag visar sen) och hunnit med att städa på mammas jobb. Alltid bra med lite extra i plånboken.

Appropå min cykel. Hittade en jätte fin cykel i mormor och morfars fråd. Pumpade ljulen och tvättaden den lite och voliá - en "ny" cykel!

Dessutom har jag fått ett par helt nya och fina joggingskor av mamma, nu kanske jag kommer igång med joggingen.

I kväll har jag hakat på filmkväll med brorsan och några av hans kompisar, haha. Ganska trevligt att se film när ddet regnar och blixtrar ute.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: