SKRIVET: 2009-12-18, kl 16:56:39 | PUBLICERAT I: Hanna

Jag HATAR länstrafiken! #2

Jag stod vid busshollplatsen 2 över 3. Halv 4 skulle bussen komma. 5 i 4 gick jag, då hade jag kunnat vara hemma. Det här har hänt en gång tidigare också! Jag hatar länstrafiken! Som tur är går det ju en buss kvart över 4 också, den tog jag. Men tror ni inte att busschauffören missar busskuren här i byn!? Jag "plingade" i god tid, men han bara kör förbi! Då ropar jag att jag ska av. Vet ni vad han säger? "Men det blir väll bättre om jag kör en bit till". Ehe... Nej, jag fick ju gå dubbelt så långt hem från bussen än i vanliga fall! Nu är jag iskall om hela kroppen! Jag hatar länstrafiken!

Iallafall; Efter skolan for jag, Towe och Magda på stan. Jag köpte lite julklappar och så åt vi på Subway! Smakade kycklingbröst för första gången, men inte den sista!

Nu måste jag göra fotbad eller något, jag är iskall!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: